Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace1.univ-tlemcen.dz/handle/112/24279
Titre: المرأة في الإشهارالتلفزيوني وإنعكاساته على الهوية الثقافية للمجتمع الجزائري
Auteur(s): آغا, حسيبة
Mots-clés: صورة المرأة ؛ الإشهار التلفزيوني ؛ الهوية الثقافية
Date de publication: 2024
Editeur: university of tlemcen
Description: حاولنا من خلال هذه الدراسة التطرق إلى صورة المرأة في الإشهار التلفزيوني وانعكاساته على الهوية الثقافية للمجتمع الجزائري عن طريق دراسة أنثروبولوجية للجنوب الغربي ولاية النعامة نموذجا، وحاولنا من خلال ذلك الإجابة على الإشكالية والفرضيات التي اقترحناها في هذا البحث. Through this study, we tried to address the image of women in television advertising and its repercussions on the cultural identity of Algerian society through an anthropological study of the southwestern province of Naama as an example. Through that, we tried to answer the problem and hypotheses that we proposed in this research.
URI/URL: http://dspace1.univ-tlemcen.dz/handle/112/24279
Collection(s) :Doctorat en Anthropologie



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.